ارسال لوازم منزل به ترکیه | همراه با بسته بندی و بیمه

حمل اثاث و لوازم منزل به ترکیه

 

حمل و نقل اثاثیه یکی از کارهای تخصصی می باشد که نیازمند تجربه و تجهیزات می باشد ، حال اگر حمل اثاثیه برای خارج از کشور باد که سخت تر نیز می شود ؛ برای ارسال لوازم منزل به ترکیه بهترین است بارتان را به باربری با تجربه و مطمئن بسپارید.

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه یا هر کشور دیگری از دو طریق صورت می گیرد، اولی ارسال وسایل منزل از طریق زمینی و دومی ارسال اثاثیه از طریق هوایی.

 

بنابراین مسافرانی که قصد اسباب کشی و ارسال لوازم منزل به ترکیه را دارند می توانند با توجه به زمان باربری و هزینه های آن از این خدمات استفاده کنند.

 

با توجه به اینکه ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت هوایی هزینه های سنگینی دارد معمولا افراد به صورت زمینی اثاثیه و وسایل منزل خود را از تهران و شهرستان ها به ترکیه منتقل می کنند ؛ علاوه بر این در روش زمینی ؛ بار داخل کامیون بارگیری می شود و در مقصد تخلیه می شود اما در باربری زمینی بار و اثاث ، باید چندین بار در خودرو های باربری ، بارگیری و تخلیه شود ؛ بنابراین امکان صدمه دیدن بار نیز بیشتر می شود.

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت دربستی و خرده در باربری آنی بار انجام می شود . 

ارسال اثاثیه به ترکیه
ارسال اثاثیه به ترکیه

 

 

ارسال اثاثیه منزل به ترکیه هوایی یا زمینی؟

 

بسیاری از افرادی که قصد اسباب کشی یا ارسال لوازم منزل به ترکیه را دارند این سوال برایشان پیش می آید که برای ارسال اثاثیه حمل و نقل و ارسال بار هوایی به ترکیه بهتر است یا حمل و نقل زمینی؟

 

برای پاسخ به این سوال باید به دو نکته توجه کرد :

 

  1. هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه
  2. مدت زمان ارسال لوازم منزل به ترکیه

 

از نظر مدت زمان ، اسباب کشی به ترکیه از طریق حمل هوایی در مدت زمان کمتری انجام می شود و بار شما سریع تر به مقصد می رسد.

 

اما در حمل هوایی باید این نکته را در نظر داشت که هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه از طریق هوایی نسبت به حمل زمینی(حمل با تریلی ترانزیت) مقدار بیشتری است و در مواردی مقرون به صرفه نیست.

 

زیرا هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه با هواپیما بستگی به حجم و وزن اثاثیه دارد ؛بنابراین هزینه نسبتا بالایی را در برمی گیرد.

 

اما در ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت زمینی مدت زمان باربری کمی طولانی تر می شود اما جابجایی بار کمتر است و امکان آسیب دیدن بار کم تر می باشد.

 

توجه : حمل برخی اثاثیه منزل مانند یخچال که در لوله های خود گاز دارند، با هواپیما ممنوع است؛ و در صورت تمایل به حمل با هواپیما باید قبل از بارگیری گاز آن را خالی کنید.

 

شما می توانید برای ارسال لوازم منزل به ترکیه از خدمات فریت مسافری ترکیه استفاده کنید. 

 

بسته بندی و ارسال اثاثیه آقای بهرنگ دوست دار از کرج به استانبول

 

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت هوایی و زمینی تحت پوشش بیمه نامه کامل بین المللی

 

ترانزیت اثاثیه به ترکیه به صورت دربستی و خرده بار

 

 

حمل بارهای مختلف و ارسال لوازم منزل به ترکیه از طریق مرز بازرگان که در شمال غرب کشور قرار دارد ، صورت می گیرد.

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت زمینی به دو روش دربست یا گروپاژ (ارسال خرده بار به ترکیه ) انجام می شود؛

 

هنگامی که مقدار اثاثیه کمتر از یک تریلی ترانزیت باشد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های فرستنده 2 یا 3 بار مشابه در کنار هم جمع شده و با یک تریلی فرستاده می‌شود به این روش ارسال گروپاژ یا خرده بار گفته می شود.

 

در ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت خرده بار باید دقت شود تمامی جعبه ها و بارها به درستی علامت گذاری شوند و باید در تهیه لیست بندی بارها نیز بسیار دقت داشت تا در مقصد بارها به درستی به هر کدام از گیرندگان تحویل داده شود.

 

مدت زمان ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت دربستی کوتاه تر از روش گروپاژ می باشد.

 

در ضمن هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت خرده بار کمتر از دربستی است زیرا شما تنها بخشی از تریلی را برای حمل بار به ترکیه اجاره می کنید.

 

مدت زمان ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت دربست حدود 7 الی 10 روز است ولی در صورت ارسال خرده بار ممکن است کمی طولانی تر شود .

 

ارسال اثاثیه آقای صادق ایل خانی به آلانیا ترکیه 

–>> ارسال بار به ترکیه با مناسب ترین هزینه ها <<–

ارسال لوازم منزل به ترکیه + بیمه بین المللی

 

 

شرکت آنی بار از معتبر ترین و کامل ترین بیمه نامه های بین المللی برای اسباب کشی و ارسال لوازم منزل به ترکیه استفاده می کند .

 

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه نیاز به بیمه نامه ای بسیار جامع و معتبر دارید که شامل تمامی خسارت هایی که ممکن است هنگام حمل اثاثیه و طی مسیر باربری برای بارتان اتفاق بیفتد می شود.

 

بیمه نامه بر اساس مقدار و نوع بارتان و ارزش آن صادر می شود و هزینه بیمه نامه برای هر بار متفاوت می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال لوازم منزل به ترکیه و هزینه بیمه و . . . می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بر قرار کنید.

 

حمل انواع بار و کالا از باربری ترکیه به ایران با کمترین نرخ کرایه  

    

بیمه نامه باربری به ترکیه
بیمه نامه باربری به ترکیه

هزینه ارسال اثاثیه منزل به ترکیه از ایران چقدر است؟

 

 

یکی از موارد مهم برای بسیاری از مردم هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه از مبدا مورد نظرشان می باشد.

 

هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه به عوامل مختلفی مانند وزن بار، حجم بار ،شهر محل ارسال ، شهر مقصد و…بستگی دارد. 

 

برآورد هزینه های اسباب کشی و ارسال لوازم منزل به ترکیه متغیر است و نسبت به مقدار اثاثیه ارسالی و میزان حساس بودن آن ها محاسبه می شود ، بنابراین نرخ کرایه و هزینه دقیق زمانی مشخص می شود که با یک شرکت حمل و نقل مشورت کنید و نوع خدمات دریافتی تان را مشخص کنید. 

 

پس از مشاوره رایگان و تصمیم گیری جهت اسباب کشی به ترکیه کارشناسان شرکت ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی اثاثیه می پردازند و با محاسبه مقدار بار، هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه را اعلام می کنند.

 

اگر شما ساکن شهرستان هستید جای نگرانی نیست ،شما می توانید با ارسال تصاویر از اثاثیه و اعلام وزن حدودی به کارشناسان، از هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه مطلع شوید.

 

برای محاسبه دقیق هزینه اسباب کشی و ارسال لوازم منزل به ترکیه ،هم اکنون می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نماید.

 

ارسال اثاث به ترکیه
ارسال اثاث به ترکیه

آیا هزینه حمل لوازم منزل به ترکیه از شهرستان ها بیشتر است؟

 

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه از شهرستان ها ، در بیشتر موارد به دلیل انجام امور گمرکی اثاثیه حتما باید اول به تهران ارسال شوند سپس به ترکیه.

 

از آن جا که برای ارسال اثاثیه از شهرستان به تهران نیاز به کامیون حمل بار می باشد در نتیجه هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه از شهرستان ها نسبت به تهران بیشتر می باشد زیرا کامیون حمل بار مسافت بیشتری را طی می کند.

 

در این مورد هم جای نگرانی نیست. قبل از شما هم بسیاری از افراد از شهرهای مختلف مانند اصفهان ،یزد، بندر عباس، شیراز، مشهد و … با هماهنگی و طی کردن مراحل پیشنهاد شده، ارسال لوازم منزل به ترکیه را به صورت ایمن و تضمین شده انجام داده اند.

 

ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه

اسباب کشی از ترکیه به ایران از دیگر خدمات آنی بار می باشد.

 

صفر تا صد مراحل ارسال اثاثیه منزل به ترکیه

 

  •  بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان قبل از ارسال لوازم منزل به ترکیه

 در بازدید بار مقدار تقریبی هزینه ارسال لوازم منزل به ترکیه به شما اعلام می شود 

  • تخمین سایز تریلی ترانزیت مورد نیاز برای ارسال لوازم منزل به ترکیه
  •  انجام امور بسته بندی اثاثیه 

هرگونه سهل انگاری و بی توجهی در انجام بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها، باعث می شود اثاث منزل آسیب جدی ببینند و در نهایت علاوه بر خسارت های وارد شده بر اثاث ، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارت های فوق اضافه می گردد.

  •  تهیه لیست بسته بندی از اثاثیه پیش از ارسال لوازم منزل به ترکیه

تمامی اثاثیه بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری به صورت دقیق (حتی جزئی ترین وسایل ) در لیست جداگانه، جهت ارائه به گمرک مبدأ آماده گردد.

نکته: نسخه ترجمه لاتین لیست اثاثیه برای ارائه به گمرک مقصد ضروری میباشد.

  •  بارگیری اثاث در تریلی ها و ارسال آن به گمرک 
  • انجام تشریفات گمرکی و بازرسی 

بازرسی بار و اثاثیه توسط سگ مواد یاب می باشد. پس از بازرسی اثاثیه، وسایل مجدد درون تریلی بارگیری شده و تریلی ترانزیت پلمپ می شود.

  •  صدور بیمه نامه معتبر بین المللی و تنظیم بارنامه رسمی توسط شرکت حمل و نقل برای ارسال لوازم منزل به ترکیه

 

نمونه اثاثیه ارسال شده آقای فاخری از تهران به شهر استانبول ترکیه توسط شرکت آنی بار

 

بسته بندی اثاثیه اقای فاخری
بسته بندی اثاثیه اقای فاخری
حمل اثاث منزل آقای فاخری
حمل اثاث منزل آقای فاخری
بسته بندی و ارسال اثاث به ترکیه
بسته بندی و ارسال اثاث به ترکیه

خدمات بسته بندی برای اسباب کشی به ترکیه

 

بسته بندی اثاثیه یکی از مهمترین و در عین حال تعیین کننده ترین مراحل ارسال لوازم منزل به ترکیه ، می باشد، اهمیت بسته بندی درست بار تا آن جاست که حتی کیفیت و محتوای بعضی از مواد را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

صفر تا صد خدمات ارسال لوازم منزل به ترکیه توسط پرسنل آنی بار انجام می شود.

 

بسته بندی مناسب و استاندارد اثاثیه نقش مهمی در حمل و نقل بهینه کالاها ایفا می کند. بسته بندی درست می تواند هزینه های ارسال لوازم منزل به ترکیه را تا حدی کاهش دهد.

 

جمع آوری و بسته بندی برای ارسال لوازم منزل به ترکیه را می توانید خودتان انجام دهید ولی اگر وقت کافی برای انجام آن را ندارید و یا مهارت کافی در انجام بسته بندی وسایل برای ارسال به کشور خارجی (ترکیه) را ندارید می توانید این کار را به گروه فنی و با تجربه باربری آنی بار بسپارید.

مراحل حمل بار به ترکیه
مراحل حمل بار به ترکیه

موارد ممنوعه جهت ارسال لوازم منزل به ترکیه

 

هنگام ارسال لوازم منزل به ترکیه باید اطلاعات کافی در زمینه قوانین و مقررات داشته باشید .

ارسال برخی موارد به ترکیه ممنوع می باشد ؛ برخی از این موارد در گمرک ایران مجوز عبور نمی گیرند و برخی نیز در گمرک ترکیه .

به همراه داشتن این موارد هنگام ارسال لوازم منزل به ترکیه منجر به پرداخت جریمه های سنگین می شود.

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات 
  • ….

 

مهمترین هدف شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار جلب رضایت شما عزیزان می باشد از این رو کارشناسان ما تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه بهترین خدمات متناسب با نیاز شما در زمینه ارسال لوازم منزل به ترکیه تجربه ارسال بار خوبی را با آنی بار در خاطر داشته باشید.

6 دیدگاه دربارهٔ «ارسال لوازم منزل به ترکیه | همراه با بسته بندی و بیمه»

  1. سلام . من میخوام برای بورسا ترکیه اثاثیه و لوازم منزل خودمو ارسال کنم . اما نمیدونم چطور باید بسته بندی کنم که آسیب نبینه . میخواستم راهنمایی کنید .

    1. سلام و درود
      برای بسته بندی بارتان نیاز به کارتن ، پلاستیک حبابدار ، سلفون ، چسب و . . . دارید ؛ در صورت تمایل می توانید خدمات بسته بندی بارتان را به تیم حرفه ای آنی بار بسپارید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  2. من یک ماه پیش لوازم منزل خودم را به استانبول حمل کردم و با شرکت شما کار کردم اول از کادر بین الملل متشکرم که متعهد و خوش قول بودند ، بارم صحیح و سالم با یک روز تاخیر به مقصد رسید راضی هستم همه چیز خوب بود هم راننده هم ترخیص کار شما در کشور ترکیه با اینکه من کیملیک نداشتم ایشان کار من و به نحو احسن انجام دادند کلا خیلی راضی هستیم هم من هم همسرم لوازم کودکم کمد و اسباب بازی هاش سالم و تمیز به دست ما رسید متشکرم من هر کسی بخواهد لوازم منزلش را به ترکیه انتقال بدهد شما را پیشنهاد میدهم .

    1. سلام و درود بر شما

      بسیار متشکریم بابت لطف شما نسبت به شرکت آنی بار رضایت شما باعث افتخار ماست .

  3. با سلام
    بسیار متشکرم از لطف و محبت شرکت بزرگ آنی بار من لوازم منزلم و به صورت کنار باری و به اصطلاح گروپاژ به استانبول باغچه شهیر – ترکیه از طریق شرکت شما ارسال کردم با اینکه حجم بارم زیاد نبود ولی عالی بود اصلا با چیزهایی که من در مورد ارسال لوازم به ترکیه شنیدم کاملا تجربه من متفاوت با دیگران بود اول اینکه بارم کامل رسید سالم و تمیز خیلی راضی هستم ، من شنیده بودم بار گم میشه داغون میشه و تو گمرک چند روز میمونه ولی اصلا در مورد بار من این طور نبود خیلی راضی هستم متشکرم از شما . تنها گله ایی که دارم بارم دو روزی با تاخیر رسید که به قول راننده و شرکت گمرک معطلی زیادی داشته برای خروج از مرز ایران به ترکیه ولی در مجموع خیلی راضی هستم متشکرم

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      باعث افتخار است که شما آنی بار را برای باربری به ترکیه انتخاب کرده اید ، همانطور که گفته بودیم بارتان را در با حفظ سلامت کامل و در زمان مشخص شده تحویل می دهیم قطعا در زمان ثبت سفارشتان هم این مورد به شما اطلاع داده شده که ممکن است تحویل بار با چند روز تاخیر باشد و علت آن هم ترخیص کالا در گمرک می باشد .
      بسیار متشکریم از نظرتان به امید همکاری مجدد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس