ارسال مبلمان به ترکیه | صادرات مبل به ترکیه

حمل مبلمان از ایران به ترکیه

 

یکی از محصولات بسیار خوب که در زمینه صادرات به شدت مورد توجه است، محصولی به نام مبلمان است. مبلمان ظرفیت های بسیار بالایی جهت صادرات دارد ، اما چطور این خوب بودن و مزیت هایی که دارد بتوانیم درک کنیم و بخواهیم از آنها استفاده کنیم؟ مبلمان یکی از الزامات زندگی مدرن است و اکثر کشورهای دنیا چه در بحث امور ادارای و دفاتر اداری شان، چه در بحث امور خانگی شان، خانه، زندگی و مسائل رفاهی شان، از مبلمان و کاناپه استفاده می کنند .

 

مبلمان ها انواع مختلفی دارد : مبلمان استیل، کاناپه ای، ساده و یا شکل های مختلف دیگر که اسم های مختلفی در صنف برای آنها می گذارند، تفاوت های آنها را در جنس، متریال  ، شکل ساختاری، اندازه، ارتفاع و مباحث مختلف آن قابل استفاده است. یک سری از مبلمان ها و چیزهایی که به عنوان Furniture یا دکور منزل یا امور اداری استفاده می شود در بعضی از کشورها خیلی ساده است.

ارسال مبلمان از ایران به ترکیه
ارسال مبلمان از ایران به ترکیه

شرکت حمل و نقل بین المللی ترکیه آنی بار ارائه دهنده صفر تا صد خدمات حمل بار و کالا به ترکیه می باشد. 

 

در مورد صادرات مبلمان چه می دانید؟

 

در مورد صادرات مبلمان چه می دانید؟ مبلمان (Furniture) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۹۴۰۱ شناخته می شود. صنعت مبلمان، صنعت گسترده‌ای است که تنها تولید مبل را شامل نمی‌شود و در برگیرنده صنایع چوب و دکوراسیون، تولید مبلمان اداری، خانگی، هتلی، فروشگاهی و… است. مجموع گردش مالی این صنعت امروز چیزی بالغ بر ۱۰۰هزار میلیارد تومان است که این میزان تنها با به کارگیری ۵۰درصد ظرفیت این صنعت حاصل شده است.

 

صنعت مبلمان با وجود داشتن محل کار زیاد و ایجاد مشاغل زیاد، تنها بخش کوچکی از صادرات ما را به خود اختصاص می دهد. در سال 2020، درصد صادرات جهانی این بخش 2 درصد بود. رشد صادرات مبلمان برای توسعه این بخش ضروری است. صادرات مبلمان ترکیه به طور قابل توجهی از 192 میلیون دلار در سال 2001 به 3 میلیارد و 422 میلیون دلار در سال 2020 افزایش یافت. علیرغم شرایط همه گیر در سال 12، 2020 درصد بیشتر از سال قبل مبلمان صادر شد که تأثیر منفی قابل توجهی بر تجارت در آن سال داشت.

ارسال بار به ترکیه
ارسال بار به ترکیه

حتما مطالعه کنید : هزینه پست از ترکیه به ایران

 

بهترین روش ارسال مبلمان به ترکیه چیست ؟

 

شما می توانید از روش های مختلفی برای ارسال مبلمان به ترکیه استفاده کنید ، بهترین روش از نظر هزینه و ایمنی حمل و نقل زمینی با استفاده از کامیون ها می باشد .

اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید می توانید علاوه بر مبلمان سایر لوازم منزلتان را به ترکیه ارسال کنید و اگر تاجر هستید و قصد صادرات مبلمان به ترکیه را دارید می توانید هر تعداد مبلمان که مد نظر دارید را توسط شرکت آنی بار به ترکیه ارسال کنید .

از روش حمل و نقل هوایی و دریایی نیز می توانید برای ارسال بار به مبلمان به ترکیه استفاده کنید اما این دو روش از نظر زمان و هزینه به صرفه نمی باشد .

ارسال مبلمان بصورت زمینی به ترکیه
ارسال مبلمان بصورت زمینی به ترکیه

هزینه حمل مبلمان از ایران به ترکیه

 

همانطور که قبلا گفته شد، قیمت ارسال بار مبلمان به شهرهای مختلف ترکیه با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای ترکیه مانند : استانبول، آنکارا، آنتالیا، ازمیر، آدانا، دنیزلی و … با یکدیگر متفاوت است. چرا که مسافت هر یک از این شهرها متفاوت است.

علاوه بر این روش ارسال مبلمان نیز بسیار در هزینه باربری تاثیرگذار است ؛

در روش زمینی هزینه ها با توجه به نوع و تعداد خودرو باربری ، هزینه بسته بندی و هزینه های گمرکی مشخص می شود ، اما در روش هوایی هزینه ها بر اساس وزن بار مشخص می شود ، البته وزن بار به دو صورت وزن اصلی و وزن حجمی محاسبه می شود و هر کدام که عدد بالاتری را نشان دهد مورد تایید می باشد .

برای ارسال لوازم چوبی بصورت هوایی حتما باید بارتان سم پاشی شود ، بنابراین در این روش شما برای هزینه سم پاشی را نیز در نظر بگیرید.

شما از طریق شماره تلفن 57669-021 می توانید هزینه‌ی ارسال مبلمان به شهرهای مختلف ترکیه را بصورت آنلاین و به‌روز استعلام نمایید.

ارسال بار به ترکیه
ارسال بار به ترکیه

برای ارسال حیوانات خانگی به ترکیه با شرکت آنی بار تماس بگیرید. 

 

بسته بندی مبلمان به ترکیه

 

بسته بندی مبلمان اهمیت زیادی دارد ؛ چون اگر کالای شما به صورت تخصصی و با دقت بسته بندی نشود، ممکن است در مسیر دچار آسیب شده و ضرر و زیان مالی به شما وارد شود؛ بنابراین بهتر است بسته‌بندی کالا را به تیم مجرب آنی بار بسپارید تا در محل سکونت شما، تمام کالاها، اعم از مبلمان، بوفه، کتابخانه ،میز غذاخوری ،میز جلو مبلی ،کنسول، سرویس خواب ، وسایل حساس و شکستنی را به صورت حرفه‌ای بسته بندی نمایند. می‌توان گفت که این مرحله، مهم‌ترین مرحله در کل پروسه ارسال مبلمان به ترکیه است و شرط سالم رسیدن لوازم شما به مقصد، بسته بندی مناسب است.

 

البته در روش هوایی ، بسته بندی می تواند در کاهش هزینه ها نیز به شما کمک کند.

صفر تا صد ارسال مبل به ترکیه توسط آنی بار
صفر تا صد ارسال مبل به ترکیه توسط آنی بار

ارسال زعفران به ترکیه از 100 گرم تا 100 کیلو . 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال مبلمان به ترکیه

 

 

برای ارسال مبلمان به ترکیه با هواپیما مدارکی را باید تهیه کنید که در زیر لیست این مدارک آورده شده است:

  • کپی یا تصویر پاسپورت فرستنده
  • کپی یا تصویر پاسپورت گیرنده یا دارا بودن کیملیک(کارت اقامت شهروندی)
  • تصویر بلیط مسافر
  • بارنامه (که توسط شرکت حمل و نقل آنی بار صادر می‌شود.)
  • پکینگ لیست (آیتم‌های موجود در بار، وزن و ابعاد آنها را نشان می‌دهد.)
  • آدرس فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی
  • تصویر کارت ملی هوشمند فرستنده یا یکی از مدارک معتبر دارای کد ملی
  • شماره تماس فرستنده و گیرنده

شرایط ارسال مبلمان بصورت زمینی کمی ساده است ، برای این کار کافیست با شرکت باربری بین المللی آنی بار ، قرارداد حمل امضا کنید ، شرکت ما صفر تا صد ارسال مبلمان را برای شما انجام می دهد .

اگر بار شما تجاری است و قصد صادرات مبلمان را دارید باید کارت بازرگانی دریافت کنید ، اما اگر قصد ارسال مبلمان شخصی را دارید تنها داشتن کیملیک ( کارت اقامت موقت یا دائم ترکیه ) کافی است ، البته در صورت نداشتن کیملیک کارت نیز امکان ارسال مبلمان به ترکیه وجود دارد ، برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ارسال فرش به ترکیه بصورت تخصصی توسط شرکت حمل و نقل آنی بار . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس