ارسال فرش به ترکیه ( دستبافت و ماشینی )

با توجه به کیفیت فوق العاده فرش‌های ایرانی و لوکس بودن این کالا برای هدیه یا استفاده شخصی، ارسال فرش به ترکیه ، بیش از هر کالای دیگری در سال‌های اخیر محبوبیت داشته است ، علاوه بر این ارسال فرش به همراه ارسال لوازم خانگی و شخصی به ترکیه یکی از دغدغه های مهاجرین ایرانی می باشد ، به همین میزان نیز قوانین مربوط به ارسال فرش دستباف به ترکیه (در وهله اول) و ارسال فرش‌های ماشینی (در مرتبه بعدی)، با محدودیت‌ها و سختگیری‌هایی همراه است. از این روی سپردن این امر به دست شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه‌ای آنی بار که دارای تجربه و سوابق قابل توجه است، موجب تسهیل امور ارسال بار به ترکیه خواهد شد.

 

روش‌های ارسال فرش به ترکیه

 

شما می‌توانید فرش‌های مورد نظر خود اعم از این که فرش دستباف، فرش ماشینی یا تابلو فرش باشند را به دو صورت هوایی یا زمینی به ترکیه ارسال کنید. بدیهی است که روش زمینی با هزینه کمتر و البته مدت زمان بیشتری از زمان ارسال تا تحویل بار در شهر مقصد، همراه خواهد بود. به همین ترتیب هزینه ارسال هوایی فرش بالاتر بوده و مدت زمان رسیدن آن نیز به مراتب کوتاه‌تر خواهد بود. در مقاله حمل و نقل بار و کالا به ترکیه ، سعی کرده ایم انواع روش های ارسال بار را مرور کنیم.

  • ارسال فرش به ترکیه از راه هوایی

ارسال فرش از راه هوایی به ترکیه یکی از بهترین راه های ارسال فرش به خارج از کشور است که از در کمترین زمان به دست گیرنده می رسد. اما در این روش محدودیت هایی وجود دارد که یکی از آن ها، وزن فرش می باشد. تا وزن مشخصی می توانید فرش را جابه جا کنید بیشتر از آن نمی توانید از این راه به مقصد برسانید.

  • ارسال فرش به ترکیه از راه زمینی

ارسال فرش به ترکیه از راه زمینی، روشی زمان بر اما بدون محدودیت است. تنها لازم است محموله ی شما طبق قوانین کشور ترکیه حمل شود . حمل بار، لوازم و اثاثیه به ترکیه با آنی بار از راه زمینی کاملا تضمینی، امنیت بالا، مطمئن می باشد.

ارسال هوایی و زمینی فرش به ترکیه
ارسال هوایی و زمینی فرش به ترکیه

هزینه پست از ترکیه به ایران را می توانید از طریق شماره 57669-021 استعلام بگیرید. 

 

چه نوع فرش هایی را می توانید به ترکیه ارسال کنید ؟

 

انواع مختلفی از فرش را می توانید به ترکیه ارسال کنید ؛ از جمله : تابلو فرش ، قالیچه ، فرش های ماشینی ، گلیم ، فرش های دستباف و سنتی و . . .

در ادامه روش مناسب برای ارسال هر نوع فرش را برای شما توضیح داده ایم .

 

ارسال فرش ماشینی به ترکیه

 

ارسال فرش ماشینی به ترکیه با محدودیت خاصی همراه نیست و تنها کافی خواهد بود که در بسته‌بندی این فرش‌ها، نهایت ظرافت و دقت را به خرج بدهید تا کمترین آسیب به آن‌ها وارد نشود. هزینه ارسال زمینی فرش با توجه به، حجم و ابعاد بار و همین طور ارزش آن، مشخص خواهد شد. برای خروج فرش‌های ماشینی از طریق مرز زمینی محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی با انتخاب کامیون مناسب و همین طور بسته‌بندی مطمئن، این ارسال را داشته باشید.

ارسال فرش دستباف و ماشینی به ترکیه
ارسال فرش دستباف و ماشینی به ترکیه

ارسال فرش دستباف به ترکیه

 

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به دلیل ویژگی‌های خاص فرش‌های دستباف، ارسال فرش دستباف به ترکیه ، با محدودیت‌هایی همراه است. اگر قصد صادرات فرش دستباف در تعداد بالا از ایران به ترکیه را دارید بهتر است با یک شرکت حمل و نقل بین المللی ترکیه مشورت کرده و مراحل دریافت و اخذ مجوز های لازم را به کارشناسان مربوطه محول کنید .

همین طور هر یک از مسافرین پروازهای ترکیه ، تنها مجاز به همراه بردن 20 متر مربع فرش دستباف خواهد بود. به این شکل مسافر محدودیتی در خصوص تعداد فرش همراه خود ندارد، تنها کافی است که جمع متراژ آن‌ها، بیش از این 20 متر مربع نباشد. لازم به ذکر است که این قوانین امکان تغییرات در سال‌های آینده را داشته و این اعداد و ارقام، مربوط به زمان فعلی هستند.

نکته : در نظر داشته باشید که ارسال فرش‌های دستباف دارای ارزش میراث فرهنگی که در شمار منابع فرهنگی کشور باشند، مجاز نبوده و در صورت کشف، به عنوان کالای قاچاق با موضوع برخورد خواهد شد.

 

ارسال تابلو فرش به ترکیه

 

با در نظر گرفتن این موضوع که معمولا تابلو فرش‌ها از نرخ قابل توجهی برخوردار هستند، باید از ایمن‌ترین روش برای ارسال آن‌ها کمک گرفته شود. غالبا ارسال هوایی تابلو فرش به ترکیه، بهترین گزینه‌ای است که به مشتریان پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب علاوه بر این که محموله تابلو فرش با سرعت بیشتری به مقصد خواهد رسید؛ امنیت و سلامت آن نیز در طول مسیر و حین بارگیری و تخلیه بار، بهتر حفظ خواهد شد.

ارسال تابلو فرش از ایران به ترکیه
ارسال تابلو فرش از ایران به ترکیه

مطالعه کنید : ارسال حیوانات خانگی به ترکیه 

 

هزینه ارسال فرش به ترکیه چگونه محاسبه میشود؟

 

هزینه ارسال فرش به ترکیه به فاکتورهای مهمی از جمله روش ارسال، وزن بار ارسالی، شهر مبدا و مقصد و… بستگی دارد. اگر برای ارسال فرش به ترکیه از روش ارسال هوایی یا زمینی استفاده کنید، هزینه بسیار کمتری را نسبت به فریت بار هوایی پرداخت خواهید کرد. فاصله شهر مبدا و مقصد هم نقش زیادی در تعیین هزینه ارسال فرش دارند. طبیعتا هزینه ارسال فرش از تهران به استانبول با هزینه ارسال فرش از تهران به وان یکسان نخواهد بود. وزن بار هم تاثیر مستقیمی در هزینه ارسال دارد. با بالا رفتن وزن، هزینه ارسال فرش هم بیشتر خواهد شد.

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، یک شرکت باربری بین المللی است که ارسال فرش به ترکیه یکی از خدمات این مجموعه می باشد ، شما می توانید توسط شرکت آنی بار ، علاوه بر ترکیه به سراسر جهان فرش ، تابلو فرش و … ارسال کنید. آنی بار متخصص ارسال بار به ترکیه بصورت زمینی و هوایی می باشد .

 

مطالب مرتبط : 

باربری تهران به ترکیه 

ارسال بار به ترکیه
ارسال بار به ترکیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس